Серень і квитки по 40. Особливості футбольного менеджменту по-тернопільськи
Менеджери й піарники муніципального футбольного клубу Тернопіль, який фінансує мерія одного з найбідніших в Україні обласних центрів, останнім часом не на жарт розлютувалися. На початку серпня по всьому місту були розтиражовані афіші з закликом відвідати матч команд першої ліги Тернопіль - Полтава. "2 серня 18:00" — гучно сповіщали анонси.
16 числа спаплюженого працівниками мерії місяця має відбутися Тернопільське дербі. Судячи з видрукуваних напередодні й розрекламованих у групі клубу в російській соціальній мережі "Вконтактє" квитків, ФК Тернопіль у цьому матчі зустрінеться з… ФК Тернопіль. Добре, що натяк на справжнього суперника зроблено бодай з допомогою емблеми Ниви.
Однак і це ще не все. 22 серпня Тернопіль в рамках 1/16 фіналу Кубка України зустрінеться із аутсайдером Прем’єр-ліги — запорізьким Металургом. Щоб відвідати цей сумнівної якості матч, не надто багатим тернополянам доведеться розкошелитися на 40 гривень за квиток. Воїстину як у тому анекдоті про наркомана і курку за 100 доларів: "Розумію, мамко, що дорого, але гроші конче потрібні". Жарти жартами, але ж на носі місцеві вибори. Чинній владі Тернополя треба за щось піаритися.
Джерело: ua-football.com